van userform naar excel?

hallo dus ik ben een userform voor in excel aan het maken en zou graag hebben da een textbox in een cel word gevoegd en als ik op opslaan druk da de gegevens die je in je textbox hebt ingegeven da die dan in de cel waar je het zelf wild word gevoegd & als dit nog kan zou ik graag hebben dat hij ook automatisch naar omlaag zodat hij het vorige wat je hebt ingevult niet wist bedankt om dit te lezen ik hoop natuurlijk op een snel antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

In Excel zal je met de forms aanb de slag moeten, en er macro's voor schrijven. Echter, wat jij wilt id standaard functionaliteit van een database, zoals bv van office, Access.