Werk met InDesign. Wil een PDF plaatsen. InDesign zegt: kat de pdf niet openen. Hoezo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het kan zo zijn dat de PDF met een nieuwere versie gemaakt is dan jouw indesign aan kan. Dat is bij mijn weten de enige reden waarom het niet zou werken. in principe moet het gewoon kunnen.

http://help.adobe.com/nl_NL/InDesign/5.0/help.html?content=WSa285fff53dea4f8617383751001ea8cb3f-6bd7.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat de extensie ontbreekt.
Typ achter het document even .pdf, misschien lukt het openen dan wel.