Als ik minecraft koop via internet op mijn pc kan ik dat dan ook spelen op me laptop

Dus als ik koop via internet en dan wil ik op me laptop spelen kan dat of la. Je hem maar op 1 pc spelen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Bestand op een usb zetten misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft er niets mee te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is geen antwoord, je hebt er zelf blijkbaar geen verstand van...
Je kan het spel op elke computer spelen (als de computer/laptop het aankan tenminste). Dat komt omdat je een account koopt, het spel kan je altijd gratis downloaden. Als je Minecraft koopt, heb je dus een account gekocht en daar kan je overal mee inloggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je werelden wilt spelen op je laptop dan zou je ze moeten overzetten
Jaspro101
12 jaar geleden
Jaspro101
12 jaar geleden
Je moet naar %appdata% gaan in je verkenner, dan naar .minecraft, dan saves. Kopieer de map van je level en zet hem op dezelfde locatie terug op je laptop