Ik ben op zoek naar een javascript voor anonieme chatbox zoiets als omegle, iemand javascript voor mij?

Ik ben op zoek naar een javascript zodat de bezoekers op de website anoniem met elkaar kunnen chatten, niet allemaal met elkaar maar één tegen de ander zoals omegle of het voormalige tjetter 1.0 (deze website is nu vernieuwd en niet meer wat ik zoek)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat ga je niet redden met alleen maar Javascript, Je zult op zijn minst met Flash een Peer2peer connectie moeten kunnen maken tussen twee webcams. Ik meen dat dat met AIR kon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel eigenlijk puur text chat niet met webcam en dergelijke
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan niet met Javascript.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je zeker niet aan JavaScript kijken, maar naar IRC en Flash of JAVA.