wat is nou echt een goede laptop voor mij, ik zoek over al op het internet maar vind maar geen goede site. weten jullie er één?

- moet games op kunnen spelen
- goed geluid (veel muziek)
- veel opslag (gb)
- mooi beeld (zo'n 40 cm breed)
- zwarte laptop
- voorkeuren naar hp en asus.
- bedrag zo'n maximaal 750 euro

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je iets meer bereid bent uit te geven en je wilt écht een goeie, een MacBook?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zijn niet geschikt voor games.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou eerlijk gezegdniet, gewoon een online spel op het internet .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik je mag adviseren, ga niet voor een goed geluid uit de laptop; dat lukt niet met die kleine luidsprekers. Gebruik een koptelefoon of een apart systeem. Ik heb een actieve basbox met twee hogetonen luidsprekers die je op de koptelefoonuitgang aansluit. Daarmee konden we makkelijk een feestje in een zaal opluisteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WoW is geen zware game (zelfs cataclysm niet) Wiki: Systeemvereisten
Processor: Intel Pentium 4 @ 1.3 GHz / AMD Athlon XP 1500+
Geheugen: 1 Gb
Hardeschijf: 25 Gb vrij
Videogeheugen: 64 Mb
Grafische kaart: nVidia GeForce FX 5500 / ATI Radeon 9500 http://nl.wikipedia.org/wiki/World_of_Warcraft:_Cataclysm Battle Field 3 is zwaar: http://en.wikipedia.org/wiki/Battlefield_3#Development
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WoW deed 't prima op mijn Athlon 1200 met GeForce 400 :) Niet bepaald zwaar dus, inderdaad.

Antwoorden (4)

Je kunt het beste naar een vergelijkingssite zoals kieskeurig, en daar je eisen invoeren. Ik denk dat jij het beste dit kunt gebruiken: 8 gb RAM ( werkgeheugen ) 1 tb harde schijf ( = 1000 gb ) een 2gb videokaart, en een processor van meer dan 3 ghz. Helaas voor jou kot dit wel een bewtje duur uit... Maar dat heb je nou enmaal als je erop wilt gamen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb veel gehad aan de site van paradigit en mycom. Je kan op een van deze sites je wensen invoeren en komt de laptop naar voren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de tweakers.net pricewatch is hiervoor uitermate geschikt.
maximaal 750 euro
zwart
hp of asus
40 cm breed
1 TB hardeschijf
minimaal 15.5 inch in diameter (15.7 inch is 40 centimeter

dan is dit je link
http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html#filter:ZZDNCsIwEITfZc-1JLaxtQ9Q6EEQ9CYearJCIP0hqVUoeXezrUXBXMJkvplsMsHN1q2qlIPiAgIiECmDawR3bd1wtFriWTd4qF9QtA9j_gzdrkZnFdpSo1FQwKjx6UJbT-CczhlbJWU2PAInO7uYYhVkBc6hQTmgOvUoP7Nt81CX0GguHJbaDGiDMUEi9rQ1FAUuYnpEQ6XA8zgFH1Ii-yHYvL6QWDRxu5kba0MX8ix8hPf-DQ

totaal aantal laptops zijn er 28 die aan deze criteria voldoen

het probleem hiervan is dat er geen laptops zijn die nog te koop zijn.

verlaag je de hardeschijf naar minimaal 640 gigabyte dan kom je uit op
http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html#filter:ZVDNCsIwDH6XnKd0um5zDzDwIAh6Ew-zjVDpfkinCLJ3N5kbO9hL-X6T9gM3qhq7twGKC2iIQCcKrhHcHYX-SM7g2dV4qN5QNE_v_wTXzEJLFql06C0U0JF7BJjIU0s9c1UwzHQSHftypWYoLas4gmBa-ol6BiKxL6BH06M9dWimbTc5121l2cBk6XyPxMIHtnonVy1RiPVanlVLKcT5OoGBUzpbHGmi-CwerUYstnS0vSov8-KMf2YYhi8

105 laptops

met deze bovenaan
http://tweakers.net/pricewatch/295280/asus-x53ta-sx076v.html#tab:prices

Asus X53TA-SX076V
AMD A6
6 GB RAM
640 GB HDD
15.6 inch
kleur: zwart
550 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+'je. Geweldig ding, die pricewatch. Sorteren op populariteit ipv prijs levert ook nog wat goede opties op.
laptopplus.nl heeft leuke koopjes