Website email gezien als risico??

Hallo,
Ik heb op mijn webshop een formulier die word verstuurd naar mijn e-mail alleen hij staat in het ongewenst tab.
Er staat het volgende bij:
"Dit bericht wordt niet vertrouwd door onze SmartScreen-filters en wordt over tien dagen verwijderd. "

Ik vraag me af hoe ik dit kan veranderen.
De mail word dus wel van een andere email naar mijn email misschien moet ik hetzelfde email gebruiken?
Er zit nog een screenshot van dit probleem bij de vraag.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

We have identified that messages from your IP are being filtered based on the recommendations of the SmartScreen filter. SmartScreen is the spam filtering technology developed and operated by Microsoft. SmartScreen is built around the technology of machine learning. SmartScreen's filters are trained to recognize what is spam and what isn't spam. In short, we filter incoming emails that look like spam. I am not able to go into any specific details about what these filters specifically entail, as this would render them useless.

However, we also base our spam rating on the reputation of the sender. One way to positively impact the reputation of your IP is to obtain SPF/Sender ID records. This technology allows SmartScreen to better track emails from your IP, weeding out spoofed messages. You can find additional information on creating SPF records at http://www.microsoft.com/senderid