Hoe kan ik d.m.v. een formulier een artikel maken in joomla?

CMS: Joomla

Voor mijn zelf ben ik een database aan het maken voor alle luchtvaart registraties van Nederland,

Ik heb nu de vraag ik moet ongeveer 2800 luchtvaartuigen invoegen. Dit word nu allemaal toegevoegd met de hand dus eerst tabel maken gegevens invullen enz.

Is er een manier zodat dat ik enkel een formulier met invul met alle gegevens enz. En als ik dan op "sumbit"klik dat dan een artikel gemaakt word met de inhoud die ik heb ingevuld

MVG,
phmlr

Toegevoegd na 6 dagen:
Het gaat hier om een invoer systeem voor luchtvaartuigen en geen VLUCHTEN.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beetje afhankelijk hoe de gegevens zijn opgeslagen van alle 2800 vluchten.. Als jij bijvoorbeeld je gevens ongeveer gelijk hebt aan:
"vlucht1,idnummer,tijdstip,nogeenwaarde",
"vlucht2,idnummer,tijdstip,nogeenwaarde",
etc
dank kan je de waardes opvangen door de string of array te splitsen, en deze toe te voegen in je database in een for-loop
kijk eens naar de functies str_replace , for , explode
je kan via die functies je vluchten(data) opslaan in je database