kan ik een wordbestand ook full screen laten zien?

Ik moet binnenkort iets presenteren waar ik zelf niet bij mag zijn. Dus moet ik het tentoonstellen. Hier wil ik graag o.a. mijn laptop voor gebruiken. Ik heb alles in een word bestand gezet omdat ik geen powerpoint op mn laptop heb. Is het mogelijk om een wordbestand ook fullscreen te laten zien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.1K

Het beste antwoord

Als je geen powerpoint hebt gebruik dan google docs of libre office gratis programma´s werken zelfde als word powerpoint en excel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks, dat heeft me goed geholpen!

Andere antwoorden (3)

Dat kan. In Word vanaf versie 2007 kun je door de zoom in zoom out schuifknop te gebruiken. Deze bevindt zich onderin het scherm. Of door in de ribbon te klikken op view en vervolgens op full screen reading.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dit kan, klik op "beeld" en dan "lezen in voledig scherm", zie plaatje.

maar als je geen powerpoint op je laptop heb kan je ook eens op prezi kijken ( http://prezi.com/ ) hier kan je online mooie presentaties mee maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit wist ik ook niet eens :)
control toets + scrollen is het makkelijkst