http://www.webhelpje.nl/index.php?d=2
Bedoel je dit soms?
Met kleurtjes, lettertypen, skins etc.
(wel een kleine reclame van wehelpje als je op de pijl klikt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is precies wat ik bedoel, thank you!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
No problem :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik webhelpje niet voor het inlogsysteem, dit is NIET betrouwbaar. Als iemand zijn JavaScript uitzet kan hij erin.

Andere antwoorden (3)

Je kan geen bezoekers tellen met html, dus die bestaan ook niet.

Om bezoekers te tellen zul je een server-side scripting nodig hebben, zoals php en asp(.net).

Toegevoegd na 1 minuut:
De laatste twee letters van html staan ook voor markup language, wat dus een opmaak taal is. Je kunt er alleen de opmaak van de pagina in regelen, en that's it.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan me toch echt herrineren dat er vroeger een website was waarop je dat soort codes kopiërde en dan vervolgens in bijv je MyCU2 pagina plakte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan herinner je het verkeerd. Misschien dat dat php codes waren, maar met html is het onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie onderstaand antwoord eens :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de onderstaande link is er ook een server-side script aanwezig, in de vorm van php. Je mag best eigenwijs zijn, maar ik heb bijna mijn studie als app developer af, en heb enkele jaren ervaring in de web-development wereld. Ik weet waar ik het over heb.
Je serviceprovider houdt soms wel gegevens bij. Als je via dezelfde weg bij de service provider inlogt (via ftp) om je site te uploaden vind je daar ook per maand bestanden met getallen over bezoekersaantallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens Google Analytics!

Google Analytics is een gratis dienst van Google om statistieken van een website te verzamelen en gedetailleerd weer te geven. Het doel van deze dienst is om de beheerder van de website een duidelijk beeld te geven van onder andere de bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves. Aan de hand van deze informatie kan een webmaster eventuele reclamecampagnes of zelfs delen van de website aanpassen aan het gedrag van de bezoeker.

Google Analytics is nauw verbonden met Google Adwords, hierdoor is het voor een webmaster eenvoudig om reclamecampagnes te beheren en zo nodig aan te passen.

Begin mei 2007 werd aan Google Analytics een grote beurt gegeven. De service kreeg een nieuwe interface en enkele nieuwe opties. Enkele bestaande opties werden toegankelijker gemaakt. Op veel Nederlandse blogs werden de veranderingen toegejuicht, maar er was ook kritiek. Zo zou Google alles een Web 2.0-uiterlijk willen geven (de nieuwe vormgeving was interactief in Flash) en zou het implementeren van goede functies een mindere prioriteit zijn.

- http://nl.wikipedia.org/wiki/Google_Analytics

- http://www.google.com/intl/nl/analytics/