Hoe kan het dat ik een bestand op words 2007 gemaakt niet goed kan uitprinten. Er komen witte randen en de achtergrond kleur print hij niet mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is me niet helemaal duidelijk wat er nu precies misgaat, maar een inktjet- of laserjetprinter kan nooit helemaal tot aan de rand afdrukken. De mechanische constructie laat dat niet toe.

V.w.b. de achtergrondkleur: Achtergrondkleuren en -afbeeldingen worden standaard niet afgedrukt.

- Je kunt deze instelling aanpassen door in op de Officeknop te klikken en te kiezen voor 'Afdrukken' (of op

drukken). Je krijgt dan het afdrukdialoogscherm te zien.
- Klik op de knop 'Opties'
- In het rechterscherm kun je nu in het onderste blok met opties een vinkje zetten bij 'Achtergrondkleuren en -afbeeldingen afdrukken'

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

door je printer missschien.. of anders opslaan als word 2003?
kijk ff je inkt na en probeer eens opslaan en printen als 2003
(als je niet weet hoe het moet ga je naar opslaan als... en dan word document 2003)
gr. Maurice :D