Hoe voeg je een nieuwe template toe aan je website bij 000webhost?

Toegevoegd na 5 minuten:
@antwoord: In de webmaker zitten ook standaard templates alleen ik kan niet terugvinden hoe ik deze kan instellen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je al een kant en klare template hebt dan kan je hem heel makkelijk uploaden via FTP. Zo niet dan moet je eens via google templates gaan zoeken er zijn ook heel wat van die gratis templates.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja je kan gratis templates downloaden maar dit zijn natuurlijk geen unieke templates. Ik raad je aan om zelf je templates te maken, dat doe ik ook op mijn website. Hier is nog een tutorial hoe je ze moet uploaden naar 000webhost.
suc6! als je vragen heb hoor ik het graag