Welke plugin kan ik gebruiken voor emailadres verzamelen in sidebar?

Ik zoek een plugin om te plaatsen in de sidebar. Waarbij ze hun email adres achterlaten in ruil voor een ebook.
Welke plugin zou ik hiervoor kunnen gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met welk systeem is je site gemaakt? bloggr, wordpress, joomla, drupal, tumblr, of nog iets anders? Voor het verzenden van een email nieuwsbrief is mailchimp enorm handig, en het is gratis om naar een vrij groot aantal ontvangers te

Antwoorden (1)

Ik denk niet dat hier een goede plugin voor is. Je kan er natuurlijk zelf deels een maken. je gebruik de plugin CCforms (voor wordpress) of een andere form plugin on een mailform te maken zodat mensen daar hun emailadres kunnen invullen. Je zet dit form in een sidebar en zet tekst eronder dat het e-book via een email naar hun toegestuurd word. Dan kan je een email maken en naar hun toe sturen met de URL van het e-book. Je kan forms ook automatisch naar hun toe sturen maar een stappenplan daarvoor is erg lang om hier te zetten. Dit is een redelijk goede oplossing, zover ik weet zijn er hier geen plugins voor.
Veel succes, je kan altijd een bericht sturen al lukt het niet.