Ik moet een 3d model maken van mijn schoen. Hoe kan ik deze het beste maken?

Ik moet 50 verschillende tekeningen maken van een object. Een object vanaf 50verschillende perspectieven. Ik heb gekozen voor mijn schoen.

Ik denk zelf dat dit met een digitaal beweegbaar 3d model makkelijker zal gaan.

Hoe kan ik dit 3model maken?

Fotos maken vanuit verschillende perspectieven is natuurlijk geen probleem

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

In een programma als Blender(gratis) of 3D Studio Max (betaald) kun je 3d tekenen en bewegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt behalve Blender ook sketchup gebruiken.
Sketchup is van Google, dus let op je privacy.

Wat een grappige opdracht. Trouwens.
Je kunt er als Olifant naar kijken of als mier.
Als je een mier was dan zit je zo aan de 50 perspectieven.
Lollig zeg.

Toegevoegd na 14 uur:
Zowel Blender als sketchup zijn gratis.
Maar bij gebruik van sketchup is de kans groot dat al je gegevens "geharvest" worden. (= Verzameld zonder dat je er weet van hebt wat er allemaal verzameld wordt.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vind sketchup zelf ook het makkelijkste, en het handigst te leren voor beginners.