Is 4 GB voor het interne geheugen van een laptop weinig?

Is dat niet erg weinig , want dan ka ik er maar 5 gedownloade films op zetten (bijv.)
en wat bedoelen ze dan met interne geheugen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Dat is niet weinig, maar vrij normaal. Met intern geheugen wordt bedoeld RAM geheugen. RAM, Engels voor geheugen met willekeurige toegang, is een computergeheugen, altijd intern, waarvan iedere geheugenplaats even snel toegankelijk is (in tegenstelling tot bijvoorbeeld een harde schijf waarbij gewacht moet worden tot de betreffende plek onder de leeskop doordraait). Het interne geheugen is dus niet waar de films op komen, maar die komen op de harde schijf die veel groter is. Het RAM geheugen wordt gebruikt om taken te verwerken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk het werkgeheugen en daarvoor is 4 gb genoeg hoor tenzij je hele zware pc games wil spelen!
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Intern geheugen is RAM. Werkgeheugen is het geheugen wat je systeem gebruikt om dingen in te laden, pro-gramma's in te runnen. Je harde schijf is wat anders, dat is opslagruimte.

Volgens mij haal je die twee door elkaar...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je een eee pc ? werkgeheugen 1 gb en 4 gb opslag.
niet serieus een laptop natuurlijk.
koop een externe schijf via usb prima als opslag tank
(blijf twijfelen of een dergelijke laptop video vlot draait)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er is geen eee pc met 4gb harde schijf de meeste eee netbooks hebben 250gb harddisk.
Bepaalde netbooks kun je goed films op kijken.
Aanraders zijn dan netbooks met een amd fusion processors