kan ik een bestand in wordt horizontaal bewerken ?

hallo,

Ik heb net een a4-tje gescand naar mijn computer.
Deze wil ik bewerken door text in te voegen in de open
plekken. Alleen is het a4 tje horizontaal gescand.

Hoe bewerk dit in word zonder dat het verticaal gedraaid
hoeft te worden ??

zie afbeelding:

Toegevoegd na 4 minuten:
met wordt bedoel ik natuurlijk microsoft word .. :x..
foutje

Toegevoegd na 20 minuten:
heb het zelf al uitgevogelt.
gewoon bij printopties draaien en op de achtergrond neerzetten. :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat ik wel eens heb gedaan (bij een oudere word) is baar het afdrukvoorbeeld gaan. Daar kun je dan kiezen voor 'draaien' of 'horizontaal' oid. Ik weet niet of dit bij nieuwere word ook kan maar je zou het kunnen proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt het plakken als plaatje in een worddocument, daarna bij pagina-instellingen kiezen voor 'landscape', het plaatje zodanig opmaken dat het in de achtergrond ligt en dan tekst er op typen. Met 'opmaak--> tekstrichting kun je van boven naar beneden typen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo bijvoorbeeld ?
http://img683.imageshack.us/img683/862/74988329.jpg