Hoe kan ik deze link wijzigen zodat hij niet meer paars is?

Op mijn site heb ik een code staan om mijn website toe te voegen aan favorieten. De code is:
Add to favorites

Maar hij is paars. En de andere link om als homepage in te stellen is gewoon blauw. Wat moet ik veranderen om het blauw te maken? Zie mijn site. (rechtsbovenin.) www.buxxur.com

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
14.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijder je internetgeschiedenis eens, misschien helpt dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, heb ik natuurlijk al gedaan. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar als julllie heb wel blauw zien maakt het niet uit. Want dan verwijder ik mn geschiedenis misschien verkeerd.
ItisILeClerc
12 jaar geleden
als dit niet de noobste vraag is die ik ooit heb gezien, weet ik het niet meer
ItisILeClerc
12 jaar geleden
met die onderste zin op de pagina zul je trouwens wel vrienden maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik weet echt wel dat een paarse link een bezochte link is, en ik had allang mijn geschiedenis verwijderd. maar hij bleef paars.

Het beste antwoord

Zoals al genoemd is de standaardkleur voor bezochte links paars, maar kun je met css evenvoudig aanpassen.
(a:visited). Echter in dit geval is de link een javascript, dus heb je helemaal geen "href=" nodig, je kunt gewoon een "onclick=" koppelen een stukje tekst of wat dan ook (image,button) om het script uit te voeren. Dan heb je geen gedoe met de aan " (Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat komt doordat je er al eens op geklikt hebt.
Bij anderen is hij gewoon blauw, totdat erop geklikt wordt.
Dan wordt hij bij diegene ook paars.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een paarse link wil zeggen dat je er al eens op hebt geklikt. Een link waar je nog nooit op hebt geklikt is blauw.

Je kan hem weer 'blauw maken' door je hele internetgeschiedenis, cookies, cache (in FireFox: buffer) te verwijderen. De vraag is echter of je het daarvoor belangrijk genoeg vindt, want met je cache/buffer en cookies legen, gaan ook opgeslagen wachtwoorden en dergelijke verloren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt in je browsergegevens de kleur aanpassen. Bij de Opties onder Inhoud staat de kop Lettertypen & Kleuren. Als je de Bezochte koppelingen een andere kleur geeft, dan is een bekeken site niet meer paars maar heeft dan die andere kleur.
Plaatje bij antwoord