hoe kan ik pages open in word 2008?

hoe kan ik een iwork product open in een office 2008 product

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

MS office for mac zou een simpele oplossing zijn, maar een beetjes duur om een document te coverteren.

Onderstaande link geeft de mogelijkheid om online Iwork te converteren naar MS office. Wellicht dat dit voor jouw werkt.

http://blog.zamzar.com/2011/02/22/convert-iwork-pages-keynote-numbers-files-to-ms-office-online-and-free/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet rechtstreeks. Vaak kun je in windows(verkenner) wel het pagesbestand openen als mapje, hierin staat een mapje met quickview met een pdf. De pdf is qua inhoud hetzelfde als het pagesbestand. Evt. kun je dit weer knippen en plakken.