Alle programma's op mijn laptop werken niet meer?

Ik had een programma Utorrent, ik was wat dingen aan het downloaden etc. ik weet niet wat ik verder heb gedaan, maar nu staat er bij alle programma's als voorbeeld Word, Systeemherstel, internet echt alles staat, waarmee wilt u bestand bijvoorbeeld Word.exe openen.
Ik heb u torrent verwijderd en wou systeemherstel doen maar dat doet het ook niet meer daar staat ook hetzelfde.
Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Probeer je pc in de veilige modus op te starten (Opnieuw opstarten -> F8 drukken -> Veilige modus met netwerkmogelijkheden) en dan als Administrator in te loggen.

Waarschijnlijk kun je dan wel gewoon systeemherstel doen omdat je een andere account gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

om te beginnen raad ik je systeemherstel ten alle tijden af, je pc raakt hierdoor de weg kwijt en vaak loop je dantegen fouten aan door bestanden die nieuwer zijn dan je pc denkt dat het is.

het ligt niet aan utorrent zelf maar ik vrees dat je een virus te pakken hebt die het openen van bestanden (welke dan ook) onmogelijk maakt.

Ik denk dat je moet kijken of je iemand kent met verstand hiervan om dit op te lossen, meestal is het niet met 2 klikjes die via een antwoord hier te geven zijn op te lossen.

SUCCES ERMEE!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat van nieuwere bestanden kom alleen maar voor als je windows er helemaal opnieuw op wilt zetten over de oude versie heen en niet op ene lege Harde schijf
Een systeem herstel is wat anders
altijd proberen

op de een of andere manier is je hele systeemregister overhoop gehaald een koppelen van bestanden naar programma zijn verdwenen dat los je alleen maar op met systeemherstel in de ernstige gevallen zul je inderdaad windows er helemaal nieuw op moeten zetten
en dan kun je altijd beter voor een helemaal clean install kiezen
12 jaar geleden
De kans is heel groot dat je een virus hebt meegekregen in een bestand dat je aan het downloaden was.
Help er niets van wat er in de div antwoorden staat dan ben ik bang dat je je HD moet formateren een alles er opnieuw moet opzetten.
Belangrijk is dat je je virusscanner ook up to date houd,succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Miss. zit er een virus op de pc. Verschijnt er ook nog weleens een onnodig venster?