Waarom kan ik niet scrollen?

Als ik sommige website wil bekijken lijkt het formaat te groot en kan ik niet naar beneden of opzij scrollen. Ligt dit aan mijn browser en instellingen of aan de website makers?
Wat kan je hier tegen aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
17.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens CTRL+ CTRL- of CTRL-0 of CTRL+scrollwiel.

Antwoorden (3)

Ik vermoed dat je Scr lock aan heb staan. Dit is vaak een knoppen combi. Bij mij is het de Combi -- Fn met F12 --

Hoop dat t zo lukt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit ligt aan de website. Waarschijnlijk heeft de bouwer van de website bepaalde vlakken van de layout een vaste minimum breedte gegeven. Als ze daarbij ook nog, om hun layout netjes te houden, de eigenschap "no-scroll" aan het onderdeel toevoegen dan kun je dus de pagina niet bekijken met bepaalde beeldschermen.

Wat kun je hier aan doen:
1. de websitebouwer mailen en hem jouw vraag op sturen. Die moet dit probleem kennen, erkennen en oplossen. (Ik zie het ook regelmatig gebeuren trouwens.)
2. en de instant oplossing is om dezelfde website met een groter beeldscherm te bekijken. Bijvoorbeeld het beeldscherm van iemand anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het klopt, wat wittemus zegt, maar je kunt ook de resolutie van je eigen scherm aanpassen.