hoe werkt een gratis fotoprogramma?

ik heb net gimp 2.6 gedownload maar ik weet niet hoe je doet plakken ik krijg dan een balkje met er is geen afbeeldingdata in het klembord om te plakken wil iemand mij helpen..?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ctrl + V of bewerken -> plakken werkt niet?

Toegevoegd na 2 minuten:
Probeer eens op google afbeeldingen (of ergens anders) een afbeelding te zoeken en die te kopiëren.

Als je een bestand wil openen kan je ook rechtsklik -> open met -> gimp.

Als je een bestand wilt toevoegen (meerdere foto's) dan eens het bestand openen en dan kopiëren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik je vraag goed begrijp wil jij objecten plakken in een afbeelding. Dan moet je zorgen dat er eerst iets te plakken valt door eerst iets te kopiëren of te knippen.Deze handelingen doe je net als in windows in de hoofdbrowser onder bewerken.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
GIMP is geen fotoprogramma.
GIMP is een grafisch programma waarmee je afbeeldingen kunt maken en / of bewerken.
Je kunt er een foto in bewerken als je wilt. Daar is het heel geschikt voor. Maar geen slideshows of iets dergelijks.

Als de foutmelding is:
"Er is geen afbeeldingsdata in het klembord om te plakken",
dan heb je niet eerst iets ge"knipt" of gekopieerd om vervolgens met CTRL+V te kunnen plakken.