ik wil een filmpje maken met wat animatie er in gevoegd maar hoe moet ik dat doen? (bijv. een tekstwolkje in voegen)

Toegevoegd na 54 seconden:
ik heb een filmpje gemaakt er moet alleen nog wat animatie ingevoegd worden :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

Kan heel gemakkelijk met Windows movie maker :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een goed programma ervoor zoekt, dan heb ik het ideale programma daarvoor: Camtasia Studio. Daar kan je vanalles in je filmpjes toevoegen. Ook tekstwolkjes waar je natuurlijk ook tekst in kan verwerken, de kleur kan bepalen de grote en de locatie.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met een windows computer is windows movie maker een heel goed en makelijk programa

met een mac is Imovie een goed programa

succes ik heb het zelf op school moeten doen het was erg leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik hiervoor altijd after effects van adobe, maar helaas heb ik daar wat enige tijd in moeten steken.

maar het resulteert wel dat ik nu leuke animatie filmpjes kan maken die je kan rederen zo groot als je zelf wilt.