Met wat voor programma maak je websites? behalve dreamweaver en magix geen flash makkelijk zonder html kennis wie kent een software?

Een programma dat GEEN flashsites bouwt en ook geen html kennis nodig heeft ik wil websites bouwen zoals: www.designenmedia.nl of www.autobruins.nl mag een betaalde versie via bol.com ofzo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (7)

Het beste resultaat krijg je toch nog altijd door een ontwerper, een scripter en een onderhouder in de arm te nemen.

Ik kan je nu al zeggen dat je met goedkope programmatjes en geen kennis van html, css php en mysql echt geen website kan maken zoals aangegeven zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op everyoneweb kan je zelf een site maken. Heel makkelijl en het is nederlands, gratis, en geen html kennis nodig. Behalve als je het wel kan kan je het wel gebruiken en het natuurlijk uitgebreider maken. Ik maakte hiermee al sites toen ik 10 was! Suc6!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat verwacht je? Die website maak je niet zonder enige kennis. En als je het wel kan hebben, dan is dat een standaard ontwerp.

Je vraag valt in de categorie: 'ik wil een professioneel kleding stuk maken zonder enige kennis van naaien'.

En dan heb je het nog geen eens over ontwerpen. Want hoe kom je aan de juiste grafische plaatjes?

Als het om een website voor je bedrijf gaat zeg ik; investeer wat geld, want een professionele uitstraling op het web is tegenwoordig een enorm belangrijk punt. Je gaat ook niet je eigen maatpak maken.
Als het om een website voor jezelf gaat zeg ik;
Probeer wordpress bijvoorbeeld eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
microsoft frontpage
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik zelf WYSIWYG-website builder. Het kost wel wat. Ik dacht ongeveer 44 euro en kan je downloaden via hun website. Eerst een 30 dagen trial en daarna mag je hem kopen.
Overigens hebben ze er ook een forum waar je antwoorden vindt en vragen kan stellen.

Het voldoet wel aan al je eisen:
- maakt geen flashsites
- zonder kennis van HTML

En je krijgt er ook een hoop templates bij. Kwestie van bewerken en daarna online zetten. Uiteraard kan je ook je eigen website ontwerpen. Een fttp-uploader is al ingebouwd. Dus die hoef je niet apart te downloaden.

Je huiswerk maken is wel heel belangrijk, als je nog nooit een betaalde website hebt gemaakt.

wysiswyg valt onder het principe: wat je ziet is wat je krijgt. What You See Is What You Get. Slepen en plaatsen. Net zoals op je bureaublad wanneer je de icoontjes ergens anders zet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik Magix Web Designer. Daar kun je echt wel een site zoals door jou aangegeven mee maken. De software kost 40 euro

Toegevoegd na 1 minuut:
Magix website maker is Flash, Maar webdesigner niet, dat is gewoon html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder enige HTML-kennis kun je geen websites maken.
Je moet op z'n minst weten wat links zijn.

Toegevoegd na 2 minuten:
Citaat over HTML en "links":
"De wezenlijke eigenschap van HTML is dat deze hypertekst ondersteunt: documenten en bestanden die verbonden zijn door direct volgbare verwijzingen, de zogenaamde hyperlinks (in het Nederlands ook wel koppelingen genoemd)."