hoe krijg ik reclame op mijn website?

ik heb een website met 2 vrienden en willen graag adverteerders hebben voor onze website oftewel reclame. Hoe benader ik iemand die wilt adverteren? moet ik dan op marktplaats een advertentie van onze website plaatsen? Of hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

gewoon een account aanmaken bij google adsense en dan kun krijg je een bepaalde code waarvan je de grootte en de breedte van de advertentie zelf kan bepalen... het is helemaal niet moeilijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor iemand die weet hoe het werkt niet nee.
Zoals bovenstaande reactie zegt kun je via google adwords eenvoudig zonder zelf ernaar om te kijken advertenties plaatsen. Je krijgt dan betaald per klik. De inkomsten verschillen per onderwerp. Het kan zijn dat je 0,05 euro per klik krijgt waardoor het niet opschiet dus veel naslagwerk is vereist.

Je kan ook adverteerders zoeken via sitedeals.nl en tbforum.com Dit zijn forums waar adverteerders en webmasters elkaar tegenkomen.