Wat is een goede Joomla Mediaplayer voor alleen audio?

Zodat ik dus een lijst aan MP3's in een audiospeler kan spelen, niet een lijst waarvan je elk onafhankelijke mp3 zijn eigen playknop heeft.
Als je een link hebt met een voorbeeld al werkend op een site graag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Wellicht is MP3 Browser een oplossing. Deze plugin is hier te vinden: http://extensions.joomla.org/extensions/multimedia/multimedia-players/audio-players-a-gallery/10030

Je kunt er een lijst mee laten zien van mp3's uit een speciale map en ook afspelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"niet een lijst waarvan je elk onafhankelijke mp3 zijn eigen playknop heeft."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mh op die manier. tja, dan zou ik het niet weten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of dit misschien? http://flash-mp3-player.net/players/multi/ Bedoel je zoiets?

Andere antwoorden (1)

mischien is vlc player wel wat voor jou is heel makelijk en simpel

ltrs