Wat voor grafisch programma gebruikt men zoal voor apps voor een smartphone ?

Ik ben bezig zelf een afstandsbediening-app te maken voor m'n smartphone. De app ziet er alleen nog niet uit, de buttons bestaan nu nog enkel uit simpele blokjes. Ik kan die blokjes vervangen door plaatjes. (elke bekende extensies .jpg .gif .svg enz. ) Wat voor grafisch programma gebruikt men het meest voor apps ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Adobe illustrator en Photoshop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep. Voor icons kun je ook eens kijken naar Axialis IconWorkshop, werkt ech perfect en maakt in allerlei formaten aan (ook iPhone bv):

http://www.axialis.com/iconworkshop/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adobe flash
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk inderdaad dat je in de "Adobe" hoek moet gaan zoeken. Photoshop is oké voor de afbeeldingen maken, en Flash is veel gebruikt voor de effecten.