Waar vind ik Easy of Normal mode en Expert mode? Onder welk programma en onder welk tabblad?

In de cursus homepage maken (HTML ) moet ik van easy mode omschakelen naar expert - mode?? Waar zit dat?
Ik ga er vanuit dat easy mode gewoon word is? Ik heb ook even gekeken bij kladblok, maar daar zie ik ook niets.

Ik werk met word 2007.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Easy mode en Expert mode vind je in elk geval onder het programma "1st Page". Je kunt switchen als je het programma al hebt gestart (linksboven direct onder het menu 'bestand') of bij het opstarten, ga naar 'start', 'alle programma's, 'Evrsoft'. Je krijgt dan de opties 'Easy', 'Normal', 'Hardcore' en 'expert'.

Toegevoegd na 33 minuten:
Vrij essentieel om er nog bij te vermelden dat dit niet een programma is dat standaard wordt meegeleverd door Microsoft, maar dat je het moet downloaden en installeren. Wellicht heb je bij de HTML cursus die je doet een CD rom gekregen met de software of een sleutel om het gratis te kunnen downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een website maken met Word is ongeveer gelijk aan meedoen met een formule-1 wedstrijd met een lada. Zelfs als beginner is het totaal not-done.

Website's maken doe je met coden of met een goeie WYSIWYG. Niet met word.