Kent er iemand een goede muziek maker voor films?

Ik ben bezig met een film en ik wil een aantal passende liedjes hebben. Die ze ook vaak gebruiken voor films. Zielige, blije en actie.
Kent iemand een bekende muziekmaker daarvor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Daar heb je 2 dingen voor nodig. Een audio bewerkingsprogranma en een instument. Nou heeft de hedendaagse techhnologie iets bedacht op het 2e, namenlijk vst instumenten. Simpelweg virtuele instrumenten. Camel space audio is een goede vst voor sfeergeluiden ed.. Gepaard met pro tools/cubase/audition als audiobewerkingssoftware loopt dat als een trein!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verkeeerd begrepen! Sorry,
Maar n goeie is Hans Zimmer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of comptine amelie blabla bla, typ in by youtube