weet iemand hoe ik de video verwijderd op windows live movie maker op windows 7??

nou ik vind het echt irritant dat ik perse de movie die ik maak moet uploaden met video en audio, ik wil die video dan verwijderen en dat alleen die audio muziek dan nog blijft want ik wil zelf foto's toevoegen maar dat lukt me steeds niet.. kan iemand me helpen om die video te verwijderen en dat alleen die audio blijft???
op de oude pc eentje voor de windows 7 lukte het wel, want die was de oude versie van window live movie maker..
ik hoop dat dit genoeg informatie was...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste lijkt mij om eerst alle foto's erop te zetten en daarna de muziek.

Het beste antwoord

Als de muziek onderdeel is van de video, en het dus geen muziekbestand is dat je zelf aan de video hebt toegevoegd, zul je een programma als Format Factory moeten downloaden: http://format-factory.nl.malavida.com/d5050-gratis-downloaden-windows
Daarmee kun je het videobestand omzetten in (b.v.) een MP3-(geluids)bestand.

Klik eerst op het tabblad Audio > Converteren naar MP3.
Op het volgende scherm dat nu verschijnt kies je voor Bestand toevoegen (I) en kies je de map waarin het moet worden opgeslagen (II). Vervolgens klik je op OK en daarna op Starten.

Nadat je de foto's in Windows Live Movie Maker hebt gezet, kun je het MP3-(geluids)bestand toevoegen.

>----------------------- ----------------------<

In het andere geval, wanneer video en geluid in Windows Live Movie Maker wél al aparte bestanden zijn, moet je ze beide verwijderen en het programma opnieuw openen. Dan eerst de foto's toevoegen en daarna het muziekbestand.

Succes!
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hihih bedankt het heeft geholpen;. :)