Hoe begin je een eigen netlog ?

Hoi iedereen , ik zou graag een eigen website beginnen zoals netlog waar leden zich kunnen aanmelden en dingen kunnen doen . Hoe kan ik dit doen . Ik weet veel van website's maken maar ik heb nog geen idee hoe ik de scripts moet maken . Als iemand er veel vanaf weet dan zou ik het tof vinden als je me een berichtje stuurt met daarin uitleg . En als je het goed kan kunnen we het misschien samen de website maken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan wordpres op de site gebruiken. De plugin 'budypress' is bedoelt om sociale websites mee in te richten. Op zich is het niet moeilijk, maar het is even anders denken dan bij platte HTML. Nauwelijks noodzaak voor scripts. Desgewenst kan ik wel een keer meekijken.

Toegevoegd na 27 seconden:
http://buddypress.org/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik zou de website curcus van loi kids doen!?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij google en dan meer en dan op sites klikken, meld je dan aan. Dan kan je een website maken in stappen.