Kun je html-tekst editten in Word 2007?

In Word 2003 kon ik html-tekst gepresenteerd krijgen incl.html-codes en ook editten. In Word 2007 kan ik die optie niet vinden. Wie weet of dit kan en zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het antwoord op deze vraag staat hier in bijna dezelfde vraag:
http://www.goeievraag.nl/vraag/2007-html-code-getoond.199889
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@compris: hier staat alleen hoe je de code kunt laten zien in Word2007, maar niet hoe je hem kunt aanpassen/editten.

Het beste antwoord

Ik zou het niet doen! Word is hier niet echt geschikt meer voor, gebruik kladblok op wordpad!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb nog even doorgegoogled voor je en verder dan het zichtbaar maken in Word 2007 kom ik ook niet. Je bent trouwens niet de enige met dit probleem! Op het computerideeforum (zie link) wordt het ook besproken en worden oplossingen aangedragen.

Editen ín Word is dus inderdaad onmogelijk. De beste optie zou dan zijn het bestand te openen met het Kladblok, daar je aanpassingen door te voeren en op te slaan. In Word kun je dan weer kijken of de aanpassingen het gewenste effect hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan maar je kunt beter gewoon het kladblok gebruiken dat is eenvoudiger.