Hoe vang ik de backspace af in IE 8?

Want als je een form aan het invullen bent en je hebt geen textveld geselecteerd dan gaat de pagina terug, wat heel erg irritant is als je een PHP sessie hebt.
Ik heb al gezocht en een aantal dingen gevonden die werken in FX 3 Maar dus niet in IE 8
zoals deze: http://mspeight.blogspot.com/2007/05/how-to-disable-backspace-in-ie-and.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb even voor je gezocht, maar er schijnt in IE8 geen work around te zijn.
Wat ik zoal lees is:

1) "deal with it"
or 2) "use [FireFox] and quit bitching."

Daar moeten we het mee doen :)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grrr.... wat hinderlijk!!!!!