Ben hier bezig een paar pagina's te maken met frontpage en nu formulier probleem, hoe op te lossen?

Ik ben hier bezig met een wat verouderd programma en wil nu een formulier laten draaien echter dit wordt niet ondersteund door de provider. Diverse scripts getest maar geen een wenst te werken. De provider is hostnet bv. Voor de goede orde ik zit niet te wachten op antwoorden als dan moet je die of die software gebruiken. Ik zoek alleen een werkende code om formulieren te kunnen versturen vanaf multiplescleroseinfo.nl. Zet de link er maar even bij zodat jullie het kunnen bekijken het gaat om de pagina "schrijf ons"

Toegevoegd na 2 uur:
Onderstaand aangepast en nu zegt de site dat die wordt verstuurd, echter er komt niets aan. Iemand ideeen? Overigens is nu het hele frontpage uitgeschakeld

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Stuur even een mailtje naar mij, dan help ik je wel verder.
jen-morthotmailcom
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
perfect, koste wat tijd maar werkt zoals bedoeld

Andere antwoorden (1)

Ik zie wel maar een pagina "contact" op de site.
Daar wordt ../_derived/nortbots.htm aangeroepen als action. Die actie geeft een foutmelding, die lijkt me duidelijk:
This form or other FrontPage component will work correctly if you publish this web to a web server that has the FrontPage Server Extensions installed.

Waarschijnlijk heb je je website op een Linux-server bij je provider, vraag om om overzetten naar een Windows-server, daar wordt Frontpage beter ondersteund.

Toegevoegd na 18 minuten:
Even gechecked: je website draait op Apache/2.2.3, de goedkopere hostingpakketten zijn allemaal Linux-omgeving.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zover ben ik zelf ook, en wat jij aangeeft kan ik er zo uitslopen, dys dat is ook geen probleem. Daarnaast frontpageserver voor unix/linux bestaat ook alleen niet ondersteund door mijn provider. Wat ik zoek is een simplel scripje wat wordt ondersteund door de hostnet zodat ik dit formuliertje voor nu via de mail kan verzenden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar mijn site draait week ik wel, ik vraag alleen om een script niet meer en niet minder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, wordt niet ondersteund volgens info van de hostingpakketten. Dan zul je het formulier in PHP moeten afwikkelen. Er zijn voorbeelden genoeg van dergelijke scripts op Internet, evt.kun je "formmail.php" als algemeen script gebruiken.
(Google deze naam) NB Dit (of een variant hierop) wordt vaak ook wel door providers beschikbaar gesteld aan klanten. Vraag het even na bij Hostway.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoewel verkocht als frontpage ondersteunend, leveren ze het niet dat weet ik ook.... Wil alleen een werkend script meer niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Hostnet" uiteraard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.tectite.com/formmailpage.php Succes verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel mooi, maar vraag om HTML en niet om PHP, dit omdat anders de gebruiker v/d site niet verder kan. Maar bedankt voor het meedenken.