Icon voor mappen iPhone maken?

Ik ben gek op weer-Apps, foto-Apps en nog veel meer. Zitten netjes in een mapje op de iPhone. Kan ik ipv de map waar 9 icoontjes zichtbaar zijn een mooi icoontjes maken. Dus voor het mapje "weer" bv een icoontjes van een zon en als ik daar op druk dat dan de apps te voorschijn komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit is standaard niet mogelijk, er komt gewoon een verzameling van de icoontjes die zich in de map bevinden.

Het kan vast wel als je je iPhone jailbreakt, maar hier heb ik geen ervaring mee.