Ik wil graag een goede webhosting, er moet een site van een artiest op komen.. welke is goed en hoe gaat dat in zijn werk?

Ik heb een vriend die zingt, nu wil hij een website om wat bekender te worden en zo dat mensen heb kunnen boeken .. wellicht moet r ook muziek van hem op.. maar goed ben totaal onbekend op dat gebied.. heb een web site bouwe die zei dat ik een webhost moest zoeken,, Een wat?!! :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Hoi, ik ben zeer te spreken over www.helderhosting.nl. Goede service, betaalbaar en staan altijd klaar om je te helpen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn zoveel goede webhosters ligt er maar net aan wat voor eisen je stelt en welk budget je hebt. Bereikbaarheid is bijvoorbeeld bij mij een harde eis, ook na kantoor uren.

Ik kan je zeker adviseren om het bij een bedrijf te doen dus met KvK, en niet de zogenaamde "zolderkamertjes" webhosting.

Op deze site kun je referentie bekijken: http://www.webhosters.nl/

Als je nog meer wilt weten pm me maar ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beter is beide te vergelijken he, maar als de TS zelf niet reageert wat zijn eisen zijn, is het erg moeilijk om advies te geven.
Hangt er een beetje vanaf wat je nodig hebt.
Dingen zoals schijfruimte, aantal databases etc.

Die informatie is te vinden op elke website van webhosters.
Verstandiger lijkt mij dat de persoon die jou website maakt, dit voor je regelt. Hij heeft er ongetwijfeld meer verstand van dan jij.

Voor de rest is het een kwestie van geloven in het bedrijf, dat ze altijd de servers etc. online hebben. Zodat de website altijd beschikbaar is.

Persoonlijk ben ik zeer tevreden over www.hostnet.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad mensen altijd Antagonist aan. €24,- per jaar en daarmee heb je alles wat je nodig hebt. Domeinnaam naar keuze zit erbij.