Hoe bewerk ik een gekochte flash website

Ik heb een flash website op het oog, maar heb aleen basis kennis op het gebied van HTML. Is het makkelijk om dit te bewerken in bijv. Dreamweaver???

En hoe en waar kan ik het hosten??

http://templates.entheosweb.com/template_number/22700.asp

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet zorgen dat je de beschikking krijgt over de zogenaamde .fla file. Dat is het bronbestand van de Flash movie. Hierdoor ben je weer in staat om deze file te bewerken en een nieuwe movie te genereren (swf file).

Het programma waarmee je dit kan doen is Adobe Flash (voorheen Macromedia Flash).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus niet dream weaver?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Vanuit Dreamweaver kun je wel een koppeling naar Flash hebben. Dan bewerk je het Flash bestand en ga je weer terug naar Dreamweaver,

Andere antwoorden (1)

Alle nieuwe sites die je koopt zijn geprogrammeerd met ActionScript 3. Deze versie van AS is wat lastiger.

Het is sowieso niet te bewerken in DW, wat je wel kan doen is goed naar het script kijken in Flash. Vaak werken bijv. buttons met een EventListener. Maar daar staat internet vol mee.

Je hebt dus Flash > de .FLA file nodig van de website en daar kun je dan verder mee werken

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top! Bedankt!