Komt er ooit nog een dumpert app? (iPhone/iPad)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betekent deze vraag dat je met een ipad geen dumpert kan zien??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo ver ik weet niet... is wel een browser die flash ondersteunde ben de naam even kwijt. Maar dat werkte ook niet optimaal!

Het beste antwoord

Deze was eerst in de app store maar is er heel snel uitgehaald. Als je een gejailbreakte iPod/iPad of iPhone heb kan je hem nog steeds downloaden en gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De kans is klein omdat dumpert kopie-recht schendt. Mocht deze app er ooit komen dan gaat die niet via de app-store omdat deze app niet aan de voorwaarden van Apple voldoet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dumpert heeft NOG geen toestemming gekregen nadat ze de laatste keer de rechten hebben overtreden