kan je silverlight streams omzetten naar stream voor wmp?

ik weet dat dit waarschijnlijk niet mag maar ik loop me matelijk kapot te irriteren aan het fijt dat sommige sites gebruik maken van silverlight...

ik heb namelijk zelf 2 schermen waarop op 1 scherm ik soms weleens 3fm "kijk live" heb draaien... ik stoor me aan het fijt dat als je fullscreen aan heb, je niet verder kan werken op het andere scherm. die stomme rot silverlight exit dan de fullscreen zodra ik op een andere scherm verder gaat werken... voorheen kon ik 3fm altijd afspelen in mijn windows media player wat ik erg fijn vond maar dat kan nu dus niet meer...
heb iemand hier misschien een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Silverlight is het (zoals ze het zelf noemen) antwoord van Microsoft op Flash..
Het directe nadeel is dan dat het totaal niet werkt...

Daarbij komt dat Flash nog steeds VEEL gebruikt wordt maar beperkt(er) is in de mogelijkheden... Silverlight is beter voor video, dus zal het steeds meer gebruikt worden op sites... maar inderdaad voor de gebruiker is het een nachtmerrie.. om al helemaal niet te praten over MAC gebruikers (waar ik er 1 van ben) oudere G5 systemen hebben alleen versie 1, en dat wordt al bijna niet meer gebruikt... nieuwere versies zijn alleen voor Intel systemen (Mac en Windows) Flash is universeel... (ik vind dit digitale discriminatie, iedereen zou op internet alles moeten kunnen zien, ongeacht wat je OS is)

maar goed, ik wijk af van je vraag.... :)

Ik ben bang dat je de stream niet kunt omzetten (niet naar mijn weten) wellicht dat ze een WM stream aanbieden? misschien kun je ze mailen of die stream er nog is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk niet dat ze de URL zomaar even zullen geven... silverlight word ook wel gebruikt voor veiligheidsredenen!
Maar waarom zou je dat willen? Ik bedoel laat de kijkers vrij in het gebruik van hoe men iets bekijkt... maar goed ik zal ze eens mailen, denk niet dat het nut heeft maar wie niet waagt die niet wint, zal ik maar zeggen!