Naar wat voor soort websites is er vraag ? want ik wil een website bouwen

ik wil een website bouwen en wil weten waar de vraag naar is binnen europa

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als ik dat zou weten bouwde ik hem zelf

Antwoorden (5)

1 - Porno
2- Illegale muziek en films
3- 'Leuke' filmpjes
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Porno is er al genoeg, illegaal ook(als je weet waar je moet zoeken) en youtube?!
Er is naar alles vraag, zolang je maar een goede site bouwt. Wat wel een belangrijke regel is: Kopieer geen bestaande site.
Wees orgineel en hou het duidelijk, dat helpt altijd.
Als je het voor heel Europa wilt doen, probeer het dan in meerdere talen te maken.

Wat dacht je van een site met verhalen & achtergrond informatie, daar heb ik nog geen goede van gevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"verhalen & achtergrond informatie" Waar doel je precies op?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een site waar een soort columns zijn over actuele onderwerpen. Dat vind ik interessant om te lezen.
De vraag naar kennis en feiten blijft. Momenteel zijn de zgn 'how to' sites populair. Instructie met video. Van hoe je een fietsband plakt tot hoe je kauwgum uit je kleding krijgt. You name it. Ook een Nederlandstalige songfacts is een mogelijkheid. Goed beschouwd zijn er nog veel mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een unieke online game , daar zou je hoog mee scoren aangezien die crime rpg games uit de mode zijn.

ENTERTAIMENT: mensen willen iets te doen hebben op je site , bijv. muziek,videoclips,spelletje,info.
je moet zelf iets nieuws verzinnen niemand zal het je vertellen aangezien ze het zelf dan wel maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dit de verkeerde insteek is. Naar mijn idee moet je eerst een goed idee hebben, en dan een website bouwen.

Bouwen omdat je dat wilt is misschien niet de beste manier om goed van start te gaan.

Om antwoord te geven op je vraag: Mobiele websites zijn erg in trek: die markt groeit en zal uiteindelijk op gelijke voet staan met 'normale' sites voor computers.