stem veranderen via pc?

heey mensen kent iemand mss een leuke voice changer? stem veranderaar, programma op de computer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Yup deze: AV Voice Changer Software 7.0.37

http://www.mymusictools.com/voice_text_25/av_voice_changer_software_9854.htm

Je kan er heel veel vinden als je zoekt onder "voice morpher"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zul je leuk vinden! probeer het maar eens!

Bij deze SPRAAKCOMPUTER kan de taal bijv. worden ingesteld op Dutch (Nederlands)
Jij typt, zij (of hij) spreekt .... de techniek staat voor niets!
Probeer bijv. het zinnetje: “Een Scheveningse vissersschuit gezien in Urk!” .
Met deze fantastische uitspraak kan iedereen misleid worden.
Zij (hij) zegt alles wat jij intypt. Als je de muis beweegt, volgen hun ogen de cursor. Schrijf iets in de linkermarge en klik op 'Say it,' en zij (hij) spreekt het uit!
In verschillende talen!

http://www.oddcast.com/home/demos/tts/tts_example.php?sitepal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die is leuk, staat bij de bladwijzers, plusje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je! Ja,leuk issie he?