Bij mij staat er op mijn iPod ( de nieuwe met die twee camera's ) naast het Bluetoothtekentje een slotje met een draaigeval eromheen?

Hij reageert niet meer op beweging, hoe krijg ik dit weg? Ik irriteer me er echt dooooooooooooood aan ):

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

ff op het slotje tikken en anders bij instellingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, 2x de home knop indrukken. En dan naar links gaan naast de muziekfunctie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zorgt ervoor dat je scherm niet draait als je bijvoorbeeld aan het browsen bent. Als je in bed op je zij ligt is dat namelijk ontzettend irritant.

Maar inderdaad, even dat slotje in je multitaskbar uitzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het betekent dat je het niet meer reageert op draaimoties! Dus als je hem op z'n kant draait, beweegt het niet meer mee!;)