Javascript vraag

Weet iemand waar ik het script kan vinden (of wat het script is) waarmee je een tekst creëert die naar een andere tekst verandert als je er op klikt (bijv. je klikt op hallo en het is zo geprogrammeerd dat er tot ziens staat).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je op Google naar leejoo zoekt of gewoon naar leejoo.nl gaat dan vin je heel veel scripts. Als je dan gaat naar javascripts en dan naar text effects dan vind je een heleboel en vast nog degene die jij zoekt staat erbij.