Kan je met UDK een sandbox game maken.

Ik wil een game gaan maken en UDK lijkt mij een geschikte engibe. Ik vroeg me af of je er ook sandbox games mee kan maken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk het niet.

Ik weet niet heel veel van de UDK af (heb ooit wel het e.e.a. aan levels gemaakt) maar een sandbox game wordt erg lastig. Alhoewel je met scripting best een hoop voor elkaar krijg, denk ik dat je dan zoveel moet scripten dat je praktisch gezien beter een andere engine kunt gebruiken.