Hoe moet ik mijn photoshop brush verzachten?

Ik was net bezig met photoshop maar er is iets gebeurd zonder waar ik niet meer er uit kan komen. hij tekent niet meer zo fijn. ik heb een foto toegevoegd, ik moet hem hebben als die zwarte lijn, niet als die rode lijn.

normaal gesproken als ik noise had gekozen dan pas moest hij dat effect geven maar ik heb dat noise niet aangevinkt en ook al als ik er op klik verandert niets. ik kan nu niet meer ongedaan maken ook al als ik het afsluit en nogmaals opstart.
Weet iemand hoe dat komt en hoe ik het kan weer fijn kan maken?

Zie foto:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Helemaal lings boven, onder File heb je een kleine symbool van brush, klik daar op en kies airbrush. Misschien helpt dat wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

in het teken veld met rechtermuisknop klikken dan staat er een schuif bar met size van brush en strengt van brush de strengt van de brus naar beneden doen en de size als je em kleiner wil