Je kunt geen webbrowser maken met html...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een web browser bouw je niet in HTML maar in C of andere programmeertaal. Je kan dit doen door bv de mozilla soucecode te downloaden en hiermee aan de slag te gaan.

Als je helemaal vanaf de grond af wilt beginnen, stel je nu nog de verkeerde vragen om je op weg te helpen; Je hebt nu meer aan een cursus programmeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee hoe je het in html maakt.. En geen idee of ik heb in html maak :-P
Maar ik maak de lay-out van mijn website maak in in photoshop, en daarna zet ik hem in dreamweaver, om alle rollovers enzo te laten werken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HTML is "hypertext markup language". Het is een opmaak formaat die door de browser omgezet woord naar een pagina. Bij html kan je alleen het uiterlijk aanpassen, je kan er niet mee programmeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thnx voor je uitleg!
Had zelf niet de moeite genomen om het uit te zoeken ;-)
Helaas zou ik alle antwoorden hier een thumbs down geven aangezien ze allemaal niet kloppen

Je kan namelijk wel met html (en css & javascript) een browser bouwen. Mozilla (makers van FireFox) zijn hier recentelijk namelijk een experiment mee begonnen, genaamd "chromeless".

op deze website: http://mozillalabs.com/chromeless/ staat het project beschreven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een frameset gemaakt:

en een pagina top.html:

HTML Browser!

Het is heel rudimentair, en je moet wel je hele url intikken (dus compleet met http://), maar het werkt.

Getest met http://www.google.nl

Toegevoegd na 2 minuten:
En hij werkt natuurlijk alleen IN een andere browser, want HTML werkt alleen in een browser (afgezien van de laatste experimenten met chromeless)

Toegevoegd na 2 dagen:
Het kan ook met één pagina en iFrame:

iFrame Browser

rose