Wat is er fout aan deze stukjes code (php)? (zie extra uitleg)

Wat is hier fout aan?

$_SESSION['user']['id'] = login -> Gebruiker_id;
echo "Je bent succesvol ingelogd, een moment..
";
}
else
{
echo "Uw inloggegevens kloppen niet, klik
hier om nogmaals te proberen.";
}
else
echo "

Inloggen
Naam
wachtwoord
input type=\"submit\"value=\"inloggen\">
";
}
?>

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik ben op school bezig met een php login script, maar er zitten enkele fouten in waar ik maar niet uit kan komen.

Ik krijg niet echt een concrete foutmelding.

En aan het begin van de code staat wel ?php, maar ik vond het script iets te lang om hier te plaatsen, dus heb ik alleen het deel geplaatst waar de fouten in zitten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke melding krijg je? Wat probeer je te doen? Wat is het doel? Zomaar een stukje code posten heeft weinig nut zonder een concrete foutmelding en doel van de code.
rose
13 jaar geleden
Je moet niet om een analyse vragen en dan maar de helft van de code neerzetten....
rose
13 jaar geleden
Van zoiets banaals als een inlog form?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergeet ook niet dat t school werk is, het enige die een bedreiging zou vormen zijn dan je klasgenoten en die zullen vast niet 10 zijn als je met zulke taal aan het spelen bent. Dus ik zeg; hele code plz. :] Cheers

Het beste antwoord

Als er iets fout gaat in PHP, is het altijd handig om de precieze foutmelding te zien. Je zegt dat je geen concrete foutmelding krijgt. In de php.ini van je server kun je aangeven op welke manier fouten getoond moeten worden. Dit staat uitgelegd in de comments in de php.ini. Als je daar toegang tot hebt, zou je de foutmeldingen die PHP kan geven aan kunnen zetten.
Als je eenmaal de fout weet is de oplossing nabij.
Overigens zie ik nogal wat fouten in je code, maar dat kan ook liggen aan het feit dat je niet alle code toont.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

de code begint niet met

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Poeh, best een boel.

Sowieso gebruik je de quotes niet goed. Lees je eens in op de pagina vermeld in de bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor jou niet concrete foutmelding betekent niet dat het voor mensen met meer php ervaring ook niet concreet is... Post hem toch maar