iPhone app gezocht

Ik zoek een app (voor de iPhone), die mijn vrije uren, snipperuren,vakantieuren en overuren automatisch kan optellen/aftrekken,uitgaande van een beginsaldo van een aantal uren. (bijv. 200 uur) Iemand enig idee??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Maak een excel bestand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
heb je Excel op iPhone dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee haha zijn wel apps voor denk ik. Maar specifiek voor iPhone zou ik zeggen: calculator gebruiken of zelf een app schrijven.
Zoals de vorige ook al antwoorden:

- Windows
Gebruik dan Excel

- Apple
Gebruik dan Numbers

Wat je zoekt is er nog niet op het gebied van app's! Ik vraag me echter ook af of het komt.. Want dit gaat best ver!