Sluit een betaalpagina na het verbreken van de verbinding, en zo ja, hoe kan het dat die van mij dat niet doet?

N.a.v. mijn vorige vraag over dit onderwerp: http://www.goeievraag.nl/vraag/doe-fout-betaalpagina-mollie-uitleg.121097

Ik laat d.m.v. Mollie mijn bezoekers tegen 80 ct per minuut naar een betaalpagina te gaan waar ze zelf wijzigingen in aan kunnen brengen en dan kunnen afdrukken. Alleen sluit de pagina dus niet wanneer ik de verbinding verbreek wanneer ik het zelf uitprobeer, en dat is toch niet de bedoeling? Of wel?

Ik dacht dat bij het verbreken van de verbinding de betaalpagina ook automatisch gesloten werd.

Toegevoegd na 3 minuten:
Is overigens geen 18+ ofzo hoor.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik zit zelf zit ook bij mollie en moet zeggen dat het probleem wel bekent is. Mollie is een goeie service alleen moet je wel even verstand hebben van codes al dus volgens mollie!

Wat ik ook weet is dat je pagina gewoon open blijft staan wanneer je de verbinding afsluit.

Ik raad je aan hiervoor even contact op te nemen met mollie zelf. Die mensen willen je graag helpen is mijn ervaring.

het is voor mij ook lang geleden dus mogelijk is er wel weer het 1 en andere verandert.