hoe kan je zelf een soort (habbo) hotel maken ? (GRATIS)

ik wil graag weten hoe ik gratis habbo cr krijg op habbo.nl

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4K

Antwoorden (6)

je stelt 2 vragen, op de eerste: ik weet niet hoe het moet, maarhet is niet kostenloos. op vraag nummer 2: gratis cr bestaan niet, je zult ze moeten kopen via bv wallie kaart of telefoon. trap niet in de zogenaamde gratis cr sites, Het is altijd scam. vul nooit ergens je wachtwoord in. alleen op habbo.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat frank inderdaad zegt, er is wel een tijdje iemand geweest die habbo helemaal had gehackt en deze persoon is daar voor zelfs opgepakt door de politie!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er komt denk ik veel bij kijken als je een hotel wilt maken, en het zal zeker niet makkelijk zijn. Zelf heb ik geen idee hoe je dat doet.. ik raad je althans ook aan om het niet te doen, die retro-hotels veroorzaken al genoeg problemen.. en om antwoord te geven op je tweede vraag: Je kunt geen gratis credits krijgen. Trap er ook niet in als iemand zegt dat hij of zij aan jou gratis credits kan geven, want dat gebeurt toch niet. Succes :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga eens naar secondlife daar kan je gratis dingen bouwen! En het kan nog leerzaam zijn ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin niet aan die Retro-hotels. Er worden vaak virussen mee verspreid, en er zit een licentie-check in die zulke dingen aan de maker Sulake meldt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet Habbo Hotel in je eentje nabouwen maar uit je hoofd. Daar zit een heel team achter van professionals die allemaal verschillende opleidingen hebben gevolgd en een klein deel van het systeem verzorgen.

Wil je ooit daar deel van uit maken zul je collegegeld moeten betalen voor een opleiding. Investeringen maken voor een eigen bedrijf. Dan spreken over tienduizenden euro's. Dus gratis zit er ook niet in.

Daarnaast zit er niemand te wachten op een tweede Habbo hotel. Het concept is volledig uitgekauwd en is over the hill. Je kan beter iets nieuws verzinnen, iets unieks.