kan ik een avi bestand in windows media player zetten om een filmpje te maken

ik wil een filmpje maken maar alles ik klaar maar ik kan 1 bestandje niet er inzetten dus help me

Toegevoegd na 12 uur:
ik wil een avi bestand dat ik heb opgenomen daar wil ik een filmpje van maken maar als ik het bestandje er in probeer te zetten kan ik het bestandje niet zien

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien de vraag iets verduidelijken. Wil een je avi gebruiken binnen een filmpje, of wil je een avi bekijken met windows media player?

Het beste antwoord

Je bent met media player een film aan het editen? Weet je dat wel zeker?
Je kan twee dingen doen; zoek in google naar een 'avi converter' zodat je de avi kan omzetten naar hetzelfde bestandsformaat als de andere clips die je wel kon gebruiken
Of je gebruikt het programma "Windows Movie Maker", dat op de meeste windows pc's vooraf al geinstalleerd is (zo niet; het is gratis te downloaden bij Microsoft) en dan kan je het daarin omzeteen, of het hele filmpje in dat programma editen.