Hoe voeg je een Script toe aan je website? Net als bij www.klikhierniet.nl Niet klikken aub!! (je moet zo'n 100x klikken voordat het weg is)

Ik heb een Mac met het programma 'Scripteditor' Je kan dan van die venstertjes maken met bijv:

ERROR VIRUS ALERT
Ok Cancel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het volgende script geeft een popup voor elk woord in de zin 'zin'.

Dit geeft 100 keer 'klik dan!':

Toegevoegd na 11 uur:
Cryofiel zag het: het tweede script gaat 101 keer.
rose
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is een Javascript-scriptje.

Eén alert doe je door onderstaande code toe te voegen tussen de -tags van een HTML document:

Toegevoegd na 2 minuten:
Die website die jij geeft werkt trouwens niet, maar ik neem aan dat ze daar een stuk of wat (100 keer volgens jou) die regel gekopieerd hebben van alert();

Dus dat je krijgt:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bedrijf waarvoor ik werk gebruikt (of misbruikt), zeer tegen mijn zin, een exit script. Op het moment dat je een pagina probeert te verlaten, wordt het JavaScript event Unload getriggerd, zodat je code kunt schrijven die je activeert met zoiets als

Dit zal de functie leave() aanroepen wanneer je de pagina verlaat. Daar kun je natuurlijk een hoop ellende in stoppen.

Pas wel op, want je kunt er mensen enorm door ergeren. Ik heb al implementaties gezien waarbij de website niet leek te willen geloven dat je hun product wel eens niet zou kunnen willen willen kopen. Je krijgt dan van die conversaties als: weet je zeker dat je ons product niet wilt kopen? -> JA, dat weet ik zeker -> dan wil je vast en zeker ons product wel kopen.

Wel een heel aardige implementatie vind ik als mensen besluiten om niet te kopen, het exit script nog probeert of een fikse korting soms helpt.

Maar laat ik niet afdwalen. Als je wat wilt proberen, speel dan eens met het script op de volgende pagina: